Mama take this badge from me
I can't use it anymore
It's getting dark too dark to see
Feels like I'm knockin' on heaven's door

Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door

Mama put my guns in the ground
I can't shoot them anymore
That cold black cloud is comin' down
Feels like I'm knockin' on heaven's door

Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door

"YOU JUST BETTER START SNIFFIN' YOUR OWN RANK SUBJUGATION JACK 'CAUSE IT'S JUST
YOU AGAINST YOUR TATTERED LIBIDO, THE BANK AND THE MORTICIAN, FOREVER MAN AND IT
WOULDN'T BE LUCK IF YOU COULD GET OUT OF LIFE ALIVE"

Knock-knock-knockin' on heaven's door


《看過"我的野蠻女友Ⅱ"的人對這首歌應該不陌生吧,只是戲中用的是另一個女聲的版本,不知道為什麼,今天晚上陳小井傳來這首歌後,聽了又有種莫名的感動,可能是睡覺前喝了太多的水讓眼睛腫了,現在竟然依舊想哭!!我最討厭男人說女人用眼淚來解決事情這話。機車的男人永遠都不知道,流眼淚只不過是發洩情緒的一種方法,並不是想從對方身上獲取什麼,或者解決什麼,像這樣子的人,注定一輩子找不到真愛。(這是詛咒,也是實話)以後再有人跟我說"哭有什麼用,哭屁"之類的話,我會毫不考慮的甩對方一個巴掌,然後離開他,絕對不會再像上次一樣,一拖就是兩年的光陰。呀~我怎麼寫到了這裡,其實我只是想表達現在內心的灰暗,並不是因為想到了誰,或突然想念了誰。這些隻字片語,很不值得深究的。因為我說的話,是沒有常理可尋的。》
arrow
arrow
    全站熱搜

    hideto23 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()